понеделник, 8 март 2010 г.

5 неща, поради които не се интересувам от политика

Моите 5 неща, поради които не се интересувам от политика чак толкова:

1. Не я разбирам
Знам че комунизмът е лошо. Знам и разни други неща от обща култура. Имам представа за политическия живот в България, но не съм специалистка. Аз съм от този 0,01% хора в България, които не са специалисти в политиката.

2. Не е от чак толкова голямо значение
От около 20 години не са се променили много неща в България. Може би стана малко по-добре, ако съдя от това, че преди пестях да си купя сладолед в кутийка, а сега си купувам по няколко :D Също така политиката не може да определи това какъв да е животът ми. Мога да правя с него каквото си искам. Ако не ми хареса едно место отивам на друго. Някак си като стана стара не искам да се извинявам пред внуците си, за това че нищо не съм постигнала в живота с: "Ами не се намери някой, който да ни оправи държавата". Всичко е в моите ръце. Това е моят живот, а не този на Дянков или Първанов, така че хора осъзнайте се:) Животът си тече.

3. Не са ми приятни НЕискрените хора
Политиката е професия, която се основава на сладкодумието. Да изкараш нещо по-благоприятно, отколкото е всъщност. Да оставиш впечатление у другия, каквото ти желаеш. Като съм попадала на интервюта на политици щом им задават директен въпрос те най-често увъртат, докато накрая съвсем за загуби самия замисъл. Не харесвам такива хора. Харесвам всичко да се казва в очите точно и ясно.

4. Не обичам животът ми да се върти около хора, които не познавам
Не харесвам да ставам с името Костов, Първанов, Дянков и да си лягам с това (така де с тия думички в устата).

5. Дразнещо е
Като чуя името Костов, Първанов, Борисов малко ми призлява...сякаш съм чувала тия имена милиони пъти. Като дразнеща чалга песен са, която се е набила в главата щом си я чула от преминаващ голф.

Не съм от хората, които говорят по цял ден за политика и колко били гадни тия политици. Щастлива съм и без да изговарям имената на родните политици по 899 пъти на ден. Животът си е мой и го правя каквото пожелая. Не мога да обвинявам друг за това, че живея зле.
Все пак това си е моето мнение. Всички останали могат да продължават в същия дух, пък дано да постигнат това, което искат от живота!


=======================================

Няма коментари:

Публикуване на коментар